مزیت عصبی بودن

یکی از مزیت های آدمای عصبی مثل من اینه هیچکس تو این موقع بهشون نمیگه بیا کمک خونه تکونی کن

تورم

قبلا اعصابمون خورد میشد ، یک گوشی دم دستمون بود میزدیم خوردش میکردیم حالا انقدر تورم زیاده گوشیو خورد کنی تا یکسال باید تو حسرت یک 1100 بمونی!!! چرا این تفریحاتو ازمون گرفتیند نامرداااااااااااااااا

کرم

همیشه وقتی خواستم تلوزیون ببینم و نگذاشتند با برنامه ریزی رفتم فیوز برق رو قطع کردم میدونم کرم دارم ولی خب منم حق دارم تلوزیون ببینم

دعوا

دعئا اگر بخواد دعوا بشه کار به یقه و یقه گیری و هل دادن و ... نمیکشه باید همون اول بری با مشتی ، کف گرگی ، کله ای ... بزنی تو فِیس (منظور همون صورت است) طرف تا حساب کار دستش بیاد اونم یک واکنشی نشون بده والاااااااااااااااا !!!

دعوا جور کن

من از شما دلخورم آره از خود خودت که وقتی دو نفر یاهم حرفشون میشه میری وساطت میکنی و میونشون رو بهم وصل میکنی!!! عزیز من شما باید بری اون وسط دعوا رو جور کنی بعدشم بیای کنار تا به قصد کشت همو بزنند تو هم با کیفیت HD دعوا را تماشا کنی و دلت حال بیاد ، وَ اِلا آشتی دادن که مزه نداره